Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 10:48:41 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/18839 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
Kloogaranna tee 26, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
Kloogaranna tee 26, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
Kloogaranna tee 24// 26, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
Kloogaranna tee 26, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
Kloogaranna tee 26, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
Kloogaranna tee 26 (Arihoone (kauplus), Taarajaam, Parkla ja 
sissesõidudteed, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Kuivhüdrant ja 
tuletõrjevee mahuti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav ehitustegevus avalikult kasutatava 
tee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26868848>  (menetlus nr: 
411952), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister